Visita a la vuitena edició d'Advanced Factories

Sin nombre.jpg

Alumnes de Xaloc Escola Tècnica exploren les avantguardes tecnològiques a Advanced Factories

Els alumnes d'Automatització i Robòtica Industrial de Xaloc Escola Tècnica han participat en la destacada fira Advanced Factories, celebrada a la Fira de Barcelona. Aquest esdeveniment, reconegut com el principal Congrés Europeu sobre indústria avançada i digital, ofereix un aparador únic per descobrir les darreres tendències tecnològiques i els sistemes més innovadors en relació amb la fàbrica del futur.

A Advanced Factories, els nostres alumnes van tenir l'oportunitat de submergir-se en un ambient clarament tecnològic, on empreses líders al sector van presentar els últims avenços en robòtica, automatització, sistemes integrats de producció, intel·ligència artificial, ciberseguretat, Big Data i anàlisi de dades, entre altres àrees clau de la indústria 4.0.

Als nostres alumnes, aquesta experiència els va proporcionar l'oportunitat d'ampliar la xarxa de contactes i explorar possibles oportunitats professionals.