MAVA SISTEMAS presenta el seu projecte empresarial.

2_escalada.jpg
3_escalada.jpg

MAVA SISTEMAS, empresa líder al sector de la instal·lació i el manteniment presenta el seu projecte empresarial als alumnes de Tecnologia de 4t ESO i els primers cursos de Grau Mitjà i Superior d'Instal·lació i Manteniment.

MAVA SISTEMAS és una empresa amb més de 12 anys d'experiència en la implementació de sistemes integrals de HVAC, Electricitat, Corrents Dèbils, Sanitàries, Seguretat i Comunicacions IP per a qualsevol tipus d'indústries i edificis. És també líder en la implementació de sistemes intel·ligents que permeten l'estalvi energètic de fins al 25%.

Gràcies al conveni de col·laboració DUAL signat amb Xaloc Escola Tècnica, els nostres estudiants tindran l'oportunitat única de formar-se a les seves instal·lacions i participar en projectes reals de l'empresa. Per als nostres estudiants, aquesta és una oportunitat emocionant per endinsar-se al món laboral mentre continuen la seva formació acadèmica, preparant-los per afrontar els desafiaments laborals del futur.

Agraïm sincerament a MAVA SISTEMAS per compartir la seva experiència i coneixement amb els nostres estudiants, i esperem amb entusiasme el començament d'aquesta col·laboració que segurament beneficiarà les dues parts. El futur de la tecnologia està en bones mans amb els estudiants de Xaloc Escola Tècnica!