Visita a les instal·lacions de FANUC

19/03/2024
escalada_3.jpg
escalada_4.jpg
escalada_5.jpg

Alumnes de Xaloc Escola Tècnica exploren el futur de l'Automatització a FANUC.

Durant la visita, els alumnes del cicle formatiu de grau superior en Automatització i Robòtica Industrial s'introdueixen al món de l'automatització oferint-los una visió completa de la innovació i les tecnologies emergents al camp.

A la primera sessió, els estudiants van rebre una presentació sobre la història de FANUC, els seus valors i el seu compromís amb la innovació a l'automatització industrial.

La segona part de la visita va portar els estudiants a recórrer les instal·lacions de FANUC on van tenir l'oportunitat d'explorar les oficines, magatzems i tallers, així com conèixer de primera mà les noves tecnologies domòtiques implementades per millorar l'eficiència i la comoditat dels empleats.

Finalment, a la tercera part de la visita, un monitor especialitzat va guiar el grup a través d'una sala plena de robots i màquines en ple funcionament. Els estudiants van rebre explicacions detallades sobre el funcionament i les aplicacions pràctiques d'aquestes tecnologies a diversos sectors industrials.

Una gran oportunitat per familiaritzar-se amb les darreres innovacions al sector de l'automatització i robòtica industrial i visualitzar com s'apliquen els conceptes teòrics apresos a l'aula en un entorn industrial real, preparant-los per a futures carreres en aquest camp dinàmic i en constant evolució.