Formació per a l'empresa

formacioperlempresa.jpg

Xaloc Escola Tècnica, ubicada al Districte Econòmic de l'Hospitalet de Llobregat, amb més de 50 anys al servei de la formació i de les empreses al Sector Industrial, ha format més de 4.000 titulats de Formació Professional, més de 5.000 persones en l'àmbit de Formació per a l'ocupació i més de 80.000 en Formació Contínua per a treballadors en actiu.

Conscients de la importància de la formació de treballadors per a una millora contínua en les seves competències professionals, que els permeti avançar en la seva carrera professional i com a conseqüència afavoreixin la competitivitat de l' empresa, Xaloc Escola Tècnica ofereix:

- Plans de formació tancats, específics per a cada empresa

- Plans de formació oberts.

- Formació amb reconeixement oficial

En aquest sentit ens posem a la seva disposició per analitzar de manera conjunta les seves necessitats formatives i establir la solució més adequada.

Àrees de formació:

- Electrònica