Taller circuits de calefacció

2_escalada.jpg
5_escalada.jpg
6_escalada.jpg

Instal·lació i manteniment de cremadors de caldera de calefacció

Al taller de circuits de calefacció, els alumnes de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Manteniment d'Instal·lacions Tèrmiques i Fluids estan treballant en el desmuntatge i identificació dels diferents elements que componen els cremadors de caldera de calefacció.

Això els proporciona una comprensió pràctica dels sistemes de calefacció, així com interioritzar la importància del manteniment preventiu. Amb això aprenen a planificar i gestionar avaries en el camp de les instal·lacions tèrmiques i fluids, principalment de cremador.

A Xaloc Escola Tècnica creiem en el poder de l'experiència pràctica per complementar l'aprenentatge a l'aula. Estem compromesos a proporcionar als nostres estudiants oportunitats significatives que els preparin per als desafiaments del món real i els converteixin en professionals competents i assegurances.

Continuarem inspirant els nostres estudiants a explorar, descobrir i prosperar a l'emocionant món de l'enginyeria tèrmica i fluids!