Configuració i programació de robots

14/03/2024
Sin nombre2.jpg
Sin nombre3.jpg

Estudiants de Mecatrònica Industrial de Xaloc a l'Avantguarda de la Tecnologia Robòtica

En un pas emocionant cap al futur de la indústria, els alumnes del cicle de Mecatrònica Industrial de Xaloc Escola Tècnica estan immersos en pràctiques de configuració i programació de robots de companyies líders com Fanuc i Kuka.

Amb coneixements i determinació, els nostres estudiants exploren les possibilitats il·limitades de la robòtica industrial. Des de la simulació amb programes com Roboguide i Kuka SimPro fins a la programació i configuració directa amb la consola, estan adquirint habilitats d'avantguarda que els prepararan per a carreres emocionants i desafiadores al camp de la mecatrònica.

Aquesta experiència pràctica no només els ofereix una comprensió profunda de la tecnologia robòtica, sinó que també els permet desenvolupar habilitats pràctiques fonamentals per al seu futur professional. Des de la resolució de problemes fins a la col·laboració i treball en equip. Els alumnes adquireixen les habilitats necessàries per destacar en un món cada cop més automatitzat.

A Xaloc Escola Tècnica, ens enorgulleix proporcionar als nostres estudiants oportunitats significatives que els preparen per als desafiaments del món real. Estem compromesos a mantenir-nos a l'avantguarda de l'educació tècnica i a cultivar la pròxima generació d'innovadors al camp de la mecatrònica industrial. Continuarem avançant junts a l'emocionant món de la tecnologia robòtica!