Èxit al Saló de l'Ensenyament.

18/03/2024
2_escadala.jpg
1_escalada.jpg
3_escalada.jpg
6_escalada.jpg
5_escalada.jpg

Xaloc Escola Tècnica presenta la seva oferta formativa al Saló de l'Ensenyament.

Durant la setmana, l'equip format per estudiants, personal d'administració i professorat es va unir per orientar i explicar l'oferta formativa que oferim a tots els visitants interessats.
La participació activa dels nostres estudiants en aquest esdeveniment va ser especialment destacada, ja que van compartir el seu dia a dia amb els futurs alumnes, enriquint encara més l'experiència per a tots.
El nostre sincer agraïment a tots els que van participar en el Saló de l'Ensenyament i van contribuir a l'èxit de la nostra presència a l'esdeveniment. Estem compromesos a oferir educació de qualitat i oportunitats excepcionals per al creixement i desenvolupament professional dels nostres estudiants.

Esperem amb entusiasme donar la benvinguda a una nova generació de talents a la família de Xaloc Escola Tècnica!