Una emocionant Jornada de Portes Obertes, a Xaloc Escola Tècnica.

20/03/2024
2_escalada.jpg
3_escalada.jpg

El col·legi obre les portes donant la benvinguda a famílies interessades a conèixer la nostra oferta formativa.

Durant aquest esdeveniment, les famílies van tenir l'oportunitat d'explorar les nostres instal·lacions, recorrent les aules, els tallers i els diferents espais que acull el pavelló de Cicles Formatius en un ambient dinàmic i acollidor.

Els visitants van ser rebuts pel professorat, que van compartir la seva experiència i coneixement sobre els programes educatius que oferim, destacant les oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament professional que vam garantir als nostres estudiants.

Durant el recorregut, les famílies van tenir l'oportunitat d'interactuar amb els equips i les eines especialitzades en els nostres tallers, comprovant de primera mà la pràctica i l'experiència que els nostres estudiants adquireixen en la seva formació. A més a més, van poder conèixer més sobre el nostre enfocament educatiu, centrat en l'excel·lència acadèmica i la preparació per al món laboral.

Agraïm a totes les famílies el seu interès i participació en aquest esdeveniment i esperem donar la benvinguda a futurs estudiants a la nostra comunitat educativa. Descobreix el teu futur a Xaloc Escola Tècnica!