Arnau Varela realitzant les seves pràctiques DUAL a Seko

05/04/2024
3.jpg
4.jpg

Orgullosos de compartir una història d'èxit des de l'àmbit de les pràctiques duals a Xaloc Escola Tècnica.

Arnau Varela, estudiant del cicle formatiu d'Automatització i Robòtica Industrial, en el seu període de pràctiques a Seko, empresa líder al sector de sistemes de dosificació de químics per a indústries de neteja, higiene i tractament d'aigua.

L’Arnau es troba immers en el projecte d'instal·lació d'un sistema de dosificació automàtica per a productes químics a rentadores industrials per a l'empresa Aseriport. La realització d'aquesta tasca requereix habilitats tècniques avançades, així com un coneixement profund dels processos industrials i d'automatització.

Durant la seva estada a Seko, l’Arnau ha demostrat un compromís excepcional i una habilitat excel·lent per aplicar els seus coneixements en un entorn professional. La seva capacitat per resoldre problemes de manera efectiva i la seva actitud proactiva han estat elogiats per l'equip de Seko.

Per l’Arnau, aquestes pràctiques duals representen una gran oportunitat per posar en pràctica allò que s'ha après a l'aula i adquirir l’experiència i les competències pràctiques necessàries al món de l'automatització i la robòtica industrial. Aquesta experiència enriquidora no només enforteix les seves habilitats tècniques, sinó que també li proporciona un avantatge competitiu a la seva futura carrera professional.

A Xaloc Escola Tècnica, ens enorgulleix veure els nostres estudiants destacar en entorns laborals exigents com el de Seko. Felicitem l’Arnau per la feina feta i agraïm a Seko l’oportunitat que dona d’aprenentatge que dona als nostres alumnes.