Ens visiten alumnes de l'escola Casal dels Àngels

2.jpg
3.jpg
4.jpg

Un any més ens visita l'escola Casal dels Àngels per conèixer l'oferta formativa de Xaloc Escola Tècnica.

Durant la visita, els estudiants van tenir l'oportunitat de conèixer les nostres instal·lacions equipades amb la tecnologia més avançada, així com programes acadèmics innovadors. Des de l'automatització fins al manteniment electromecànic, passant per l'electricitat i les energies renovables, Xaloc ofereix una àmplia gamma de disciplines tècniques que preparen els estudiants per als reptes del món real.

A més d'explorar les nostres instal·lacions, els estudiants van participar en demostracions interactives, xerrades informatives i sessions de preguntes i respostes amb els nostres professors i estudiants actuals.

A Xaloc Escola Tècnica ens sentim honrats de rebre novament a l'escola Casal dels Àngels i esperem continuar enfortint la nostra col·laboració. Gràcies per visitar-nos!