Eninter oferta les seves places en Formació Dual

Alumnes d'Automatització i Robòtica Industrial de Xaloc Escola Tècnica exploren oportunitats de Formació Dual a Eninter

Els estudiants del primer curs del cicle formatiu d'Automatització i Robòtica Industrial de Xaloc Escola Tècnica han tingut una experiència enriquidora en visitar les instal·lacions d'Eninter. Aquesta visita s'emmarca en l'interès de les dues parts per enfortir la col·laboració a l'àmbit de la formació pràctica.

El propòsit de la visita va ser explorar les possibilitats d'acollir estudiants en pràctiques en modalitat DUAL. Aquesta modalitat combina l'aprenentatge teòric a l'aula amb l'experiència pràctica en empreses i permet als alumnes desenvolupar habilitats tècniques i professionals de manera integral.

Durant la visita, els estudiants van tenir l'oportunitat de conèixer de prop les operacions i els projectes d'Eninter, així com les àrees on podrien realitzar les seves pràctiques. A més, van poder interactuar amb professionals del sector i aprendre de la seva experiència al camp de l'automatització i la robòtica industrial.

Aquesta iniciativa reflecteix el compromís de Xaloc Escola Tècnica i Eninter amb la formació de qualitat i la inserció laboral dels estudiants. Ambdues institucions comparteixen la visió d'oferir oportunitats pràctiques que complementin la formació acadèmica i preparin als alumnes pels desafiaments del món laboral.

A Xaloc Escola Tècnica, ens enorgulleix facilitar experiències d'aprenentatge significatives que contribueixin al creixement personal i professional dels nostres estudiants. Agraïm a Eninter per obrir les portes i pel compromís amb la formació de les futures generacions de professionals.